Posilování..?

V tomto článku bych se rád zmínil o tom jak a co mě přimělo začít posilovat. Pamatuji si to velmi dobře, bylo to cca před čtyřmi lety, kdy se celá rodina dívala na televizi a já jsem si vedle gauče udělal „vzpor ležmo“ a začal jsem dělat kliky a sklapovačky (jen pro zahnání nudy), toto se opakovalo další den, týden, měsíc… zdokonalil jsem se v dělání sérií, více druhů kliků či dýchání. Měl jsem z toho dobrý pocit, vydržel jsem dělat věc co mě bavila několik měsíců…na čtrnáctileté prohlídce mi doktorka řekla, že jsem velmi dobře posílil celé tělo a moje problémy se zádami byly pryč. Po asi pěti měsících byl čas posunout se na další level. Našel jsem doma nějaké lehké fitness činky (2,5kg), po měsíci jsem vyměnil za další (3,5kg) a poté 5. Nikdy jsem se neptal nějakého trenéra, jaké cviky mám dělat. Všechny cviky jsem pochytil na internetu, od kamarádů, nebo jsem se prostě nějak hýbal a zjistil jsem že je to dobrý cvik, budu ho dělat měsíc a uvidim… tímto stylem jsem posiloval další rok, do tohoto jsem přidal občasné běhání, lezení po stromech, různé druhy přitahování, a další druhy sklapovaček a kliků, pak jsem se dostal na intr, kde je posilovna a zdarma.. posunul jsem se na další úroveň kdy jsem zapojil do programu lana, činky (6-25), motýlek, dvouruční činka. Upozorňuji, že jsem nikdy nebral a ani brát nebudu všelijaké sachariďáky, creatin, ionťáky, steroidy, a další trapné doplňky stravy. Naopak jsem tělo nechal hladovět, cvičil jsem extrěmně často, vyčerpaný a pořád jsem cvičil. Naučil jsem tělo spořit s jídlem a pitím, vytvořil jsem si svaly extrémně úsporné, ale tak výkonné, že musejí zvládnout dělat kliky ve stojce nebo půl dne skládat dřevo bez přestávky. Avšak svaly budou slabší než u lidí co berou výživu, ale pokud já přestanu cvičit a po měsíci znovu začnu, nebude na mě takřka nic znát, pokud on.. ztratí několik kg svalů, tělo ochabne, bude vyčerpané, protože jeho tělo není zvyklé „krmit“ tolik svalů bez přidané výživy. Vytvořil jsem si zvyk, že každý den tělo dostane do těla.. pokud ne energie se schová na další den, dá se říci že nemůžu být vyčerpaný pokud necvičím. Každý řekne, že posilování každý den zabrání regeneraci svalů. Ano je to pravda, ale já nedělám velké kulturistické srandovní svaly, vytvářím si svaly zaměřené na úsporu energie, při vysokém výkonu. Takovéto svaly jsou vhodné do bojových umění, kde musíš být rychlý, ale přitom silný a odolný. Nakonec přikládám svoji fotku na důkaz, že to jde, že pokud je snaha a vůle.. tak člověk může být lepší a pamatujte: při jakémkoli výcviku se nedívejte dopředu, ale dozadu.. jak jste byli a jak jste teď.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Fitness zařízení Kettler pro domácí cvičení